Aquest octubre i novembre, Parelles Artístiques exposa les obres del Vallès Oriental en dos espais de la Garriga: els comerços del barri de Montserrat i la Fundació Universitària Martí l’Humà.
Del 3 al 31 d’octubre, els comerços del barri de Montserrat acullen les obres de les parelles vinculades a l’Associació El Far, en col·laboració amb l’Associació de Veïns del barri.
Del 5 al 30 de novembre, la Fundació Universitària Martí l’Humà (carrer del Figueral, 59) exposarà obres de les parelles vinculades a El Far i a l’Associació Daruma de Granollers. La inauguració tindrà lloc l’11 de novembre, a les 18 h.
Amb aquestes dues mostres, Parelles Artístiques continua apropant l’art al territori i generant espais de trobada entre la creació artística i la salut mental.



