Asten Criado i Joan Edo
Fotografia / impressió digital
59,4 x 42 cm (A2)
Associació El Far
Les emocions són mecanismes que ens ajuden a reaccionar amb rapidesa davant de successos inesperats que funcionen de manera automàtica, són impulsos per actuar. Cada emoció prepara a l’organisme per una classe diferent de resposta.
Cada persona experimenta una emoció de forma particular, depenent de les seves experiències anteriors, del seu aprenentatge i de la situació concreta.
Les emocions són pròpies de l’ésser humà, es classifiquen en positives i negatives en funció de la seva contribució al benestar o al malestar.
Hem triat “l’amor” per representar les emocions, l’emoció més profunda, viva i bonica que podem sentir: l’amor propi, a un mateix.
Estimar-me, cuidar-me, respectar-me i viure en completa harmonia amb un mateix.
Hem pogut expressar-nos més profundament i millorar emocional i cognitivament junts amb el projecte.
Presentem aquesta fotografia com a culminació del projecte “todo a mi alcance”.
Preu 200 €, t’interessa aquesta obra?, contacte amb nosaltres.
