El Castell de Masricart de La Canonja acollirà l’última exposició de les obres creades en el marc de la 19a edició de Parelles Artístiques, el projecte que uneix artistes vinculats a l’Associació La Muralla amb artistes professionals per promoure la creativitat i contribuir a trencar l’estigma en salut mental.
La inauguració tindrà lloc el dilluns 16 de març a les 18 h, i la mostra es podrà visitar fins al 29 de març. Aquesta exposició posa el punt final al recorregut itinerant d’aquesta edició, que ha portat les obres per diferents espais de Catalunya.
Les peces exposades són el resultat d’un procés creatiu compartit que s’ha desenvolupat al llarg de diversos mesos. A través del diàleg, l’empatia i l’expressió artística, els participants construeixen un espai de trobada que contribueix a transformar la mirada social sobre la salut mental.
Parelles Artístiques és un projecte impulsat per Osonament amb el suport de la Fundació Antiga Caixa Manlleu i BBVA, i compta amb la participació de l’Associació La Muralla i la col·laboració d’entitats i equipaments culturals d’arreu del territori.
Dades d’interès
Inauguració: 16 de març de 2026, a les 18 h
Dates de l’exposició: del 16 al 29 de març de 2026
Lloc: Castell de Masricart – Plaça del Castell, 1, 43110 La Canonja (Tarragona)
Horari de visita:
De dilluns a divendres de 9 a 13 h i de 16 a 20 h

